رحمت و تنهايي


محفل دل شكسته ها

یــک دنيا دلتنــــــــــــــــــــگی !!!

منم مثل تو مات اين قصه ام ، توام مثل من امشبو دعوتي،

درست توي همين ساعت و ثانيه، سزاوار زيباترين رحمتي ،

تو اين حس و حال عجيب و غريب ، دوتا بال ميخواهي كه روي شونته،

تو از هر مسيري بري ميرسي، تو از هر دري بگذري خونته

 

 پرنده شباهت من و تو در 2 چيز هست

 

اول :منم مثل تو توي اين دنياي بزرگ خيلي تنها هستم

دوم:اينكه من و تو اگر تنها هستيم ولي خدا رو داريم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

hiva
ساعت13:58---26 آبان 1391
slm azizam khubi?manam halam khube migzarunim.u kojayi kam peyda shodi hesabi.bazam biya behem sar bezan.

سمیه گل بینی مفرد
ساعت18:35---24 آبان 1391
سلااااااااااااااااااااام مهدی جان
شما بزرگواری ببخش
بخدا درگیر کارم خیلی زیاد
مرسی که بهم سرزدی
خیلی خوشحال شدم


Asaal jOOOOUN
ساعت12:53---17 آبان 1391
حــواست بـہ دلت باشد . . .
آن را هـ ــر جایــ ـی نگــذار!
ایــن روزهــــــا دل را میــدزدند . . .
بــعد ڪہ بہ دردشـــان نـخــورد
جـای صـــندوق پـست آنــ ــرا در سطل آشـــــغال مے اَندازند !
و تــو خوب مـیـــدانے دلے که اَلمثنے شد!
دیــگر دِل نمـیشود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,ساعت 12:21 توسط محمد تیام| |


Power By: LoxBlog.Com